Wersje językowe
Dlaczego my?
  • 25 lat doświadczenia i specjalizacji w CCTV

  • Doskonałe wsparcie techniczne

  • Duże magazyny w Polsce i centralne EU

  • Atrakcyjne ceny i rabaty

  • Płatności kredytowane

  • 3-letnia gwarancja

  • Produkcja i szybki serwis w Polsce

  • Szkolenia indywidualne

Cenniki do pobrania
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin serwisu
  • Przed zgłoszeniem do serwisu urządzenia bazującego na wbudowanym oprogramowaniu (firmware), należy spróbować załadować do niego najnowszą wersję oprogramowania, a także spróbować programowo i sprzętowo zresetować to urządzenie do ustawień fabrycznych, zgodnie z instrukcją producenta.

  • Zgłoszenia są przyjmowane do serwisu wyłącznie poprzez formularz dostępny na stronie internetowej firmy POLVISION.

  • Po wysłaniu formularza Kontrahent otrzyma od pracowników serwisu firmy POLVISION unikalny numer zgłoszenia.

  • Urządzenie wraz z przypisanym do niego numerem zgłoszenia należy dostarczyć do siedziby firmy POLVISION w opakowaniu oznaczonym dopiskiem SERWIS.

  • Urządzenia dostarczane do serwisu muszą być czyste, zresetowane do ustawień fabrycznych i kompletne na tyle, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia fizycznego lub zanieczyszczenia wewnętrznych elementów elektronicznych (np. kamery muszą być w oryginalnej obudowie).

  • Ze względu na bezpieczeństwo w transporcie zalecane jest dostarczanie urządzeń do serwisu w opakowaniach fabrycznych.

  • Urządzenia dostarczone do serwisu wraz z dokumentem sprzedaży lub jego kopią naprawiane są w pierwszej kolejności.

  • W razie dostarczenia do serwisu urządzenia sprawnego pobierana jest opłata adekwatna do czasu poświęconego na diagnostykę urządzenia (minimalna kwota to 30 zł netto).

  • Serwisem płatnym obejmujemy urządzenia, w których:
    - przekroczono termin gwarancji
    - naruszono warunki gwarancji
    - nie można odczytać numeru seryjnego
    - można odczytać numer seryjny, ale nie figuruje on w bazie urządzeń sprzedanych przez firmę POLVISION, a Kontrahent nie jest w stanie udokumentować zakupu tego urządzenia w firmie POLVISION.

  • Serwisy płatne w kwocie do 350 zł netto realizowane będą bez uzgodnienia z Kontrahentem.

  • Kontrahent ponosi koszt i ryzyko dostarczenia urządzenia do serwisu.

  • W przypadku serwisu płatnego urządzenia są zwracane kurierem, a koszt transportu zostaje wliczony do faktury.
  • W przypadku serwisu gwarancyjnego naprawione lub wymienione urządzenia zwracamy kurierem na nasz koszt.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@polvision.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl