Regulamin serwisu
-
Przed zgłoszeniem do serwisu urządzenia bazującego na wbudowanym oprogramowaniu (firmware), należy spróbować załadować do niego najnowszą wersję oprogramowania, a także spróbować programowo i sprzętowo zresetować to urządzenie do ustawień fabrycznych, zgodnie z instrukcją producenta.
-
Zgłoszenia są przyjmowane do serwisu wyłącznie poprzez formularz dostępny na stronie internetowej firmy POLVISION.
-
Po wysłaniu formularza Kontrahent otrzyma od pracowników serwisu firmy POLVISION unikalny numer zgłoszenia.
-
Urządzenie wraz z przypisanym do niego numerem zgłoszenia należy dostarczyć do siedziby firmy POLVISION w opakowaniu oznaczonym dopiskiem SERWIS.
-
Urządzenia dostarczane do serwisu muszą być czyste, zresetowane do ustawień fabrycznych i kompletne na tyle, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia fizycznego lub zanieczyszczenia wewnętrznych elementów elektronicznych (np. kamery muszą być w oryginalnej obudowie).
-
Ze względu na bezpieczeństwo w transporcie zalecane jest dostarczanie urządzeń do serwisu w opakowaniach fabrycznych.
-
Urządzenia dostarczone do serwisu wraz z dokumentem sprzedaży lub jego kopią naprawiane są w pierwszej kolejności.
-
W razie dostarczenia do serwisu urządzenia sprawnego pobierana jest opłata adekwatna do czasu poświęconego na diagnostykę urządzenia (minimalna kwota to 30 zł netto).
-
Serwisem płatnym obejmujemy urządzenia, w których:
- przekroczono termin gwarancji
- naruszono warunki gwarancji
- nie można odczytać numeru seryjnego
- można odczytać numer seryjny, ale nie figuruje on w bazie urządzeń sprzedanych przez firmę POLVISION, a Kontrahent nie jest w stanie udokumentować zakupu tego urządzenia w firmie POLVISION. -
Serwisy płatne w kwocie do 350 zł netto realizowane będą bez uzgodnienia z Kontrahentem.
-
Kontrahent ponosi koszt i ryzyko dostarczenia urządzenia do serwisu.
- W przypadku serwisu płatnego urządzenia są zwracane kurierem, a koszt transportu zostaje wliczony do faktury.
-
W przypadku serwisu gwarancyjnego naprawione lub wymienione urządzenia zwracamy kurierem na nasz koszt.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@polvision.pl